jennnish

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer - 31 augusti 2012 22:49

 



 

Av Jennifer - 31 augusti 2012 19:29

Hejj!

Sitter med Emelie här och är inne på facebook. Vi ska nog ut snart. Sedan kanske vi ska se på film. Kommer kanske någon bild senare ikväll. Aja lyssnar på "i want - One direction" Haha har värsta basen! :D Hörs kanske senare.

 

Kram ♥

 

 

   Skulle lätt viljat haft det!!! ♥

 

 

 

 

Av Jennifer - 30 augusti 2012 19:42

Hej allihopa!

 

Fredag imon! TAGGAD, ska kanske sova över med Emelie :D Duschade för en timme sedan och nu när jag borstade igenom håret såg jag att mitt hår ganska mycket brunt (asså är svårt att förklara hur men..) Aja lyssnar på One Direction nu ♥ Hörs imorgon ;)

 

Kram <3

 

 

Haha världens bästa låt! EVER! :D ♥

 

 

Av Jennifer - 29 augusti 2012 14:49

Hej!

 

Varit hem sedan ett. Imorgon ska jag, Emelie.o och Miriam va. Så kommer kanske inte kunna blogga efter skolan. Ska ut nu ör 22 grader så ska sola lite ;)

 

Ses! 

 

 

  Bild hos Sabina för 3 veckor sedan ♥

Av Jennifer - 28 augusti 2012 19:09

Förlåt för filmningen men visste inte vad jag skulle filma så..

 


 

Av Jennifer - 28 augusti 2012 15:53

Hejj!

 

Snart ut och springa med Emelie.o och Miriam. Sedan blir det duscha och äta. föresten tipsa gärna min blogg till andra ;)

Japp det var typ allt, kommer kanske ett video inlägg också när vi springer får se lite. Aja ha det så bra allihopa!

 

Ses! :)

 

Av Jennifer - 28 augusti 2012 07:16

Snart skola då. Slutar halv 3 och sedan ska jag, Emelie.o och Miriam ut och springa! Hörs sen!

Kram!

Av Jennifer - 27 augusti 2012 19:46

Rubriken säger allt! Duschade för en halvtimme sedan om ni ville veta xD Imorgon ska jag ut och springa med  Emelie.o och Miriam direkt efter skolan kommer nog en video :) 

Japp hörs imorgon!

 

Ses!

 

 

  Bild från i somras :)

Ovido - Quiz & Flashcards