jennnish

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennifer - 31 oktober 2012 23:04

Ska sova nu, vila ut mig till imorgon. Ny dag. Bloggar från mobilen så kommer lite bilder från Lalandia :) sista bilden är weird men ibland vet jag inte vad jag ska fota.

GODNATT! :*



Av Jennifer - 31 oktober 2012 21:35

Blev inte världens bästa, har inte lösnaglar om ni undrar.

Av Jennifer - 31 oktober 2012 19:29

Gjorde typ inte ettt piss idag. Har nästan precis duschat och slagit in Sabinas present tills imorgon :) Hoppas hon kommer gilla det  Hon kommer säkert gilla det. Ska måla halloween naglar nu så slänger in en bild sen :D Japp hörs imorgon.


   Kan inte sluta titta på han!!! ♥



 

Av Jennifer - 31 oktober 2012 09:45

 


Idag ska jag inte göra något, kanske baka med min bror? Sabina fyller år idag! Happy B-Day! ♥ :D Klicka på bilden för att komma till hennes blogg. 


 


Var typ allt, hörs senare.



Bara jag som tycker han är as söt!!? ♥


  Han ser ut Justin Bieber här men han gör as bra parodyer :) ♥



 


Av Jennifer - 30 oktober 2012 20:44

Hej!


Det var länge sedan. Varit i Danmark på Lalandia från Lördag till idag med Emelie. Hade verkligen skit kul! Bilder kommer kanske imorgon. Japp tänkte inte göra så långt inlägg, blir så jobbigt att läsa :) One Directions nya låt släpptes igår!! Den är verkligen BÄST!! ♥ 



Sedan kommer musikvideon ut den 2 November! :D Måste se den då! 


   Jan uczkowski! ♥ :)



Detta inläggget blev lite blandade saker, haha hoppas ni gillar det ändån. Har också köpt två nya stora One DIrection plancher. Ska upp på väggen sen! ;)


Hörs imorgon allihopa.



 

Av Jennifer - 26 oktober 2012 19:29

Tjenare!


Sitter i soffan och har precis duschat, sista dagen jag bloggar (kommer mer på tisdag) Idag var jag med Emelie.o, Miriam och Sabina. Åt Ben&jerry's glass och målade Miriams naglar :) Sedan kom jag hem chillade lite, åt och snart ska jag poppa lite popcorn :D Nu är det äntligen HÖSTLOV!! :D Lyssnar lite på One Directtion nu, haha ovanligt. 


Dagen låt blir det väll så ni har något att göra :)



Hoppas er lov kommer bli bra och att ni njuter.



 



 

Av Jennifer - 25 oktober 2012 17:58

 



Handlat lite nya kläder idag, en grön och en neon rosa tröja :) Imorgon ska jag kanske vara med Emelie och Miriam eller något sånt kommer inte helt ihåg? Aja sista dagen jag bloggar imorgon, sedan ses vi nästa Tisdag :(



 


Av Jennifer - 23 oktober 2012 17:04

 



Tjenare allihopa!


Slutade halv 3 idag sedan stack jag hem och bara slappade. Imorgon spenderas dagen med Emelie (Onsdag är lite vår dag, haha) 

Bloggar bara tills Fredag, kommer inte blogga på 4 dagar :( Säger inte varför, det får ni veta nästa Tisdag. Ska ner och äta något nu, är VRÅL hungrig!!


 


Ovido - Quiz & Flashcards