jennnish

Alla inlägg under november 2012

Av Jennifer - 30 november 2012 19:55

Ska snart se film men familjen. Imorgon ska jag kanske fota lite, måla naglarna. Alltså ska jag ha en ganska chill dag. Sedan kommer Emelie på kvällen. Kommer bli skit kul! :D


Aja hörs imorgon.


 

Av Jennifer - 30 november 2012 15:43

Har ändrat min design nu! (ser ni inte den klicka på F5) Är sjukt nöjd med den, bilden är tagen idag (headern) så min outfith ser ut så :) Hade lösenords skyddat bloggen bara för att ni skulle få se resultatet sen ;)


Fredag idag! Haha trodde det var Torsdag idag men sedan när vi slutade kom jag på att det var Fredag. Ibland är man lite seg. 

Äter pringles nu som jag köpte igår. Annars ska jag inte göra mycket mer idag men imorgon kommer Emelie hit på kvällen! :D


Hoppas eran fredag också varit bra, änsålänge ;)


Slänger in lite Fredags musik.




 

Av Jennifer - 29 november 2012 20:05

Gick upp halv åtta (hade studiedag idag) så jag och Emelie.o åkte till Emporia! :D var där sju timmar och shoppade och resultatet blev tio olika påsar med kläder till mig! ;) riktigt nöjd.


Imorgon är det skola igen, kunde lika bra varit lediga imorgon med -.-


hörs imorgon :*


Några bilder jag fotade idag :)


 

Av Jennifer - 27 november 2012 20:00

Tycker ni jag ska lägga upp en juldesign? Komentera!


Slutade tjugo i tre. Gjort engelsk läxan. Har typ börjat skriva ner vad jag önskar mig i julklapp nu, längtar! :D


hörs imorgon.



 

Av Jennifer - 26 november 2012 19:16

Gick till tio över tre idag, kom hem, gjorde läxor (övade inför provet imorgon) och åt. Har precis spelat lite piano :D Lärt mig "we wish you a merry chrismas" Måste ju kunna en jul låt till julen liksom. Försökte lära mig "River flows in you" men den är ju till för mästare -.- så nepp den kan jag icke lära mig.


Imorgon ska jag inte göra något, kanske plugga lite men annars inget. Åker och shoppar med Emelie.o på Torsdag för då har vi lovdag!!! :D "Happy face"


Hörs imorgon.  


 


 

Av Jennifer - 25 november 2012 11:07

Sitter med Emelie.o och spelar sims! :D Haha vi nördar det igen som förra Söndagen. 

Hörs senare.


 

Av Jennifer - 24 november 2012 21:32

Skriver inte mer ikväll så hörs imorgon :*


    

Av Jennifer - 24 november 2012 14:36

Hej hej!


Sitter här med Emelie och försöker hjälpa henne med en sak på datorn. Haha det tar veerkligen lång tid :)

Miriam, Stina och Emelie.o sovde över hos mig igår till idag, skit kul :) Gjorde typ konstiga frisyrer. Bland annat försökte jag sätta upp mitt hår i en rosett, gick ju sådär :/ 


Ikväll ska jag bara ta det lungt och njuta av Lördagen, hörs senare.   


    

Ovido - Quiz & Flashcards